Článek
Dominik Hašek se po konci své hvězdné hokejové kariéry touží prosadit na trhu s nápoji. Jeho energetický nápoj Smarty drink ale i po letech prodělává a sám bývalý brankář přiznává, že ho měsíčně dotoval ze svého. Údajně částkou 200 tisíc korun. Nápoj se mu totiž stále nedaří dostat do regálů velkých obchodních řetězců.
A nutno dodat, že Hašek zatím neboduje ani v reklamě. Jeho kampaně, které si vymýšlí, řídí a vyrábí sám, jsou na sociálních sítích často terčem posměchu. Ta nejznámější teď po letech končí. Hašek se z časových důvodů rozhodl zrušit své „Snídaně se Smartym“. Projekt, v rámci kterého poslední tři roky každé ráno fanouškům na internetu nabízel inspiraci v podobě snídaně kombinované s jeho nápoji.
JAK NEJLÉPE SE SE SERIÁLEM ROZLOUČIT? ROZHODNĚTE O TOM VY :-) Již 1020 krát Vás každé ráno zdravíme Snídaní se Smartym a...
Zveřejnil(a) Smarty DRINK dne 31. květen 2018
Nutno dodat, že šlo často o velice bizarní pokrmy. Ty nejzajímavější a nejvtipnější si můžete prohlédnout v přiloženém videu.
„Již 1020krát vás každé ráno zdravíme Snídaní se Smartym a jsme velmi hrdí, že se nám to daří bez jediného přerušení. Práce nám však přibývá a především v nejbližší době budeme i měnit design a složení Smarty Black a Smarty White. A to jsou důvody, proč tento výjimečný příběh v červnu ukončíme,“ napsal Hašek na Facebook zdůvodnění konce své kampaně, jež skončí v průběhu června.