Článek
„Řada zahraničních médií začala v posledních letech věnovat pozornost oblasti, která se většinou označuje jako internet culture, tedy internetová kultura. Na digitálních platformách a sociálních sítích se totiž vytváří řada jevů a trendů, které se většinou nevejdou do žádné ze zavedených žurnalistických škatulek a bylo pro ně potřeba vymyslet vlastní pojem a žánr,“ vysvětluje Hrdina.
„Náš život už je díky těmto procesům výrazně „jinde“ než před deseti či více lety, ale ještě to často v plné míře nereflektujeme a nepíšeme o tom,“ dodává.
V newsletteru Pod čarou popsal různá témata od boomu astrologie přes úpadek nákupních center až po posedlost posilováním, která ale mají jednu společnou vlastnost – bez vlivu sociálních sítí a nových technologií by měla výrazně jinou podobu, než jakou v současnosti nabírají.
Newsletter, který odebírá 7 tisíc čtenářů, je unikátní i díky původním ilustracím Barbory Tögelové ze Seznam Zpráv. Projděte si 15 nejpovedenějších ilustrací, které vám přiblíží, o jakých tématech se v Pod čarou můžete pravidelně dočíst. Pokud jste tak ještě neučinili, budeme rádi, pokud se přihlásíte k odběru newsletteru.