Článek
Prodávat originální oblečení nedaleko stánku s kafem? „Proč ne. Jsou kolegové, kteří se mi smějí, že prodávám vedle jablek, ale právě takové trhy učí lidi, že designová móda není nedostupná. Mám šaty třeba za 1500 nebo dokonce za devět stovek. To přece není nedostupné,“ říká návrhářka Lucie Marková.
Před lety měla i vlastní „kamenný“ obchod v centru Prahy. Ale neuživil se. Fashion markety jí ho teď plně nahrazují.
Jaký je typický zákazník, který takové trhy navštěvuje a nakupuje? Podívejte se v rozhovoru nahoře.
Připomeňte si také celý pořad Dobrý byznys o fenoménu fashion marketů:
Nebo si pusťte rozhovory s organizátorkami Dyzajn marketu o tom, kolik příprava takové akce stojí a jak se vybírají účastníci.
A organizátorky konkurenčního Mint Marketu jsme se zeptali, zda jsou Češi připraveni za původní tvorbu utrácet a jestli je to ještě vůbec „alternativa“, nebo mainstream.