Hlavní obsah

Nová celoplošná Televize Seznam startuje už tento pátek. Jak ji naladíte a co bude vysílat?

Seznam v pátek spustí televizní vysílání.

Formát Televize Seznam se bude odlišovat od tradičního modelu zpravodajských stanic a nabídne původní český obsah. Klasický televizní kanál lidé naladí v celoplošném multiplexu i u všech hlavních poskytovatelů satelitního a IPTV vysílání.

Článek

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, spustí v pátek 12. ledna Televizi Seznam. Klasický televizní kanál lidé naladí v celoplošném multiplexu 3 Českých Radiokomunikací i u všech hlavních poskytovatelů kabelového, satelitního a IPTV vysílání. Televize Seznam bude nabízet kvalitní informace a zábavu a chce stavět na autorském, originálním obsahu od známých českých tvůrců.

Televize Seznam bude dostupná na 100 procentech území České republiky prostřednictvím terestriálního vysílání Českých Radiokomunikací. Přibližně 2 100 000 domácností ji pak bude moci sledovat také skrze partnerské poskytovatele, jakými jsou například UPC, Skylink, O2 TV, DigiTV, T-Mobile TV a patnácti dalších. Diváci O2 TV navíc budou mít jako první přístup i do archivu Stream.cz.

„Ke spuštění vlastního televizního kanálu nás vedl fakt, že v Seznamu vyrábíme spoustu kvalitního video obsahu. Vedle Seznam Zpráv a Stream.cz tak přidáváme další platformu, na které ho lidé mohou sledovat,“ říká Pavel Zima, místopředseda představenstva a ředitel pro exekutivu a komunikaci společnosti Seznam.cz. A zároveň dodává: „O vlastním televizním kanále jsme začali poprvé uvažovat loni v létě. Víme, že i přes půlroční tvrdou a usilovnou práci na něm bude i nyní stále co vylepšovat. Nechceme ale další rok vysílat takzvaně do zdi, když víme, že kvalita obsahu je na takové úrovni, že si ho můžeme dovolit pustit mezi diváky.“

Televize Seznam nabídne v kontinuálním vysílání zpravodajství i zábavu

Televize Seznam bude v průběhu celého dne kombinovat proud aktuálního zpravodajství a autorských pořadů. „Vsadili jsme na původní český obsah, který diváci najdou jen u nás,“ vysvětluje Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a TV, a dodává: „Formát naší televize se odlišuje od tradičního modelu zpravodajských stanic, v programu se střídají živá interaktivní studia a kvalitně, do hloubky zpracované příběhy, fenomény a kauzy ve formě delších pořadů.“ Denně od 18.00 hodin nabídne Televize Seznam analytické Večerní zprávy, politicko-ekonomický Duel a magazíny o dění ve sportu a světě slavných. Večerní primetime vyplní premiéry pořadů z dílny Seznamu. Pondělí patří osobnostem, úterý kauzám a reportérům, středa kontaktním pořadům s diváky. Ve čtvrtek se bude stanice věnovat byznysu a datovým analýzám, pátek přinese portréty slavných. O víkendu diváky čekají zábavné pořady a seriály z dílny Stream.cz.

Programem provede řada známých tváří. Třeba Olga Šípková bude jedním z moderátorů každodenního lifestylového studia Ráno na gauči, Filip Horký a Jiří Hošek nabídnou unikátní reportérské sondy do života v Česku i ve světě. Nové pořady představí i Sabina Slonková, Helena Šulcová, Tereza Willoughby či sportovní expert Luděk Mádl. V nové podobě uvede televize i úspěšné video formáty z webu Seznam Zprávy, jakými jsou investigativní Zvláštní vyšetřování režisérské dvojice Vít Klusák - Filip Remunda, večerní rozhovory z cyklu Výzva či satirický pořad Jindřicha Šídla Šťastné pondělí.

V terestriálním vysílání poběží i upravená HbbTV aplikace, ve které lidé najdou vybrané pořady Seznam Zpráv i seriály a pořady Stream.cz.

Televize láká inzerenty, svou reklamu v ní od začátku vysílání nasadí 14 značek

Nový televizní kanál je atraktivní i pro zadavatele reklamy. Mezi ty, kteří si ve vysílání Seznamu reklamní prostor zakoupili, patří například Plzeňský Prazdroj, Česká spořitelna nebo KKCG. „Není naší ambicí uživit novou Televizi Seznam už v prvním roce jejího fungování z reklamy. Zájem inzerentů a agentur je pro nás velmi dobrým signálem potvrzujícím důvěru trhu v Seznam a jeho produkty,“ vysvětluje obchodní ředitel Seznam.cz Martin Švarc a dodává: „Do TV segmentu vstupujeme s náležitým respektem, který vyvažujeme stejně velkou chutí tento trh inovovat. Prvními krůčky v novém prostředí pro nás byla už spolupráce s agenturami na takzvaném cross-mediálním plánování.“

Doporučované