Článek
Telefonů proto, že nová možnost předplatného se týká pouze uživatelů smartphonu. Zákazník za něj zaplatí 199 rupií měsíčně. To je v přepočtu 66 korun a přibližně třetina ceny předplatného, které člověk zaplatí například v USA.
V Indii je rekordní počet uživatelů, kteří sledují seriály právě na svých smartphonech. Podle statistik se na celém světě nepřihlásí tolik zákazníků ke svému netflixovému účtu přes telefon jako právě v Indii.
„Opravdu chceme rozšířit publikum Netflixu, chceme ho zpřístupnit a v Indii je právě chytrý telefon ten správný směr,“ řekl novinářům v Dillí Ajay Arora, ředitel inovací v Netflixu.
Nová taktika pro růst zákazníků a sledovanosti přichází jen týden poté, co společnost vykázala horší hospodářské výsledky, než odborníci očekávali.
Společnost v druhém čtvrtletí roku získala 2,7 milionu nových uživatelů, to je téměř o polovinu méně, než předpovídali analytici. Zisk společnosti na tom nebyl o moc lépe. Od minulého roku klesl o 113 milionů dolarů.