Článek
Zpívající nebo tančící zaměstnanci, dramatické záběry unikátních staveb, vtipný průvodce v převleku, který představuje konkrétní službu. Tak různorodě vypadají videa, která točí firmy samy o sobě a snaží se tak oslovit zákazníky „moderními cestami“, jako jsou kanály typu YouTube.
„Dělají to, protože můžou. A s odkazem na starou českou komedii Všichni jsme Gogo. Tedy dělají to všichni, tak já chci taky,“ vysvětluje boom firemních videí expert na budování značky Karel Křivan v pořadu Dobrý byznys.
Často své klienty k videokanálu dotlačí marketéři. „Jedním z důvodů pro přípravu vlastních videí bývá fakt, že se firma neumí sama prosadit do médií, tak si takové své médium vlastně vytvoří,“ říká Křivan.
Jak má správně vypadat video „ze života firmy“? Mají v něm hrát zaměstnanci, aby se korporace v očích zákazníků „polidštila“? A dají si šéfové říct, že jejich videonápad nedává smysl? Podívejte se v novém díle pořadu Dobrý byznys nahoře ve videu.