Článek
Cenový rádce Kupi.cz pomáhá při každodenních nákupech a přináší lidem informace o aktuálních slevových akcích v prodejních řetězcích. Zatímco starší generace zákazníků vyrostla na papírových letácích, mladší využívá technologie, včetně mobilních aplikací, i pro své každodenní nákupy.
„S rozvojem mobilních technologií se nám daří pronikat k čím dál mladším zákazníkům. Zatímco v roce 2017 tvořil podíl návštěvnosti z mobilních zařízení na Kupi.cz 34 procent, v roce 2018 to bylo už 39 procent,“ uvedl manažer Kupi.cz Petr Miklík.
Centrála služby i nadále zůstává v Uherském Hradišti, přičemž na tvorbě zahraniční desktopové i mobilní aplikace se podílí i vývojáři z daných trhů. Seznam v Kupi.cz koupil podíl 51 procent v roce 2014.