Článek
Místo reklamy krásný výhled do krajiny. Když lidé projíždí některými silnicemi jihozápadních Spojených států, mohou vidět panorámata v jejich plné kráse. Umělkyně Jennifer Bolandová se totiž rozhodla polepit billboardy fotografiemi částí krajiny, které jinak velkoplošná reklama zakrývá. Chce tak upozornit, jak moc reklama hyzdí krajinu.
V určitém momentu lidé získají takový úhel pohledu, kdy fotografie přesně zapadá do krajiny. Podél silnice je takových unikátů hned několik. Každý je jedinečný a sladěný s krajinou v pozadí.
Advertisement mountain #jenniferbolande #_DesertX @_DesertX pic.twitter.com/yHZkXxDM3v
— H.C. Arnold (@ArtandArnold) February 26, 2017
Podobným způsobem využila billboardy k reklamě značka Burma-Shave. V roce 1925 dala reklamě zcela jiný rozměr, když k silnici umístila čtyři po sobě jdoucí billboardy s jednoduchými nápisy, které na sebe navazovaly. Lidé je tak museli z jedoucícho vozidla číst postupně. Marketéři tehdy přišli na to, že spotřebitelé si všimnou a zapamatují jednoduché zprávy na neobvyklých místech.