Článek
Cílem každé začínající firmy je hlavně zaujmout potenciální investory nebo zástupce velkých firem, se kterými by mohly navázat spolupráci.
Jenže přesvědčit investora nebo velkou korporaci, že právě do jejich firmy je vhodné vložit peníze, není úplně jednoduché - startupů je totiž hromada a času, který zaběhlí hráči trhu mají, naopak málo.
Nováčci mají proto většinou jen několik málo minut na to, aby velkého partnera zaujali. Během nich musí vysvětlit, co a proč dělají, jakou mají obchodní strategii, nebo partnera přesvědčit, že mají dostatečně silný tým, který zvládne dodat, co slibují.
Reportér Seznamu si zkusil, jaké to je přijít s nápadem a přesvědčovat potenciálního partnera, aby jeho projekt podpořil.
Na to, jak a čím se Pavel Cyprich snažil lidi ze Škoda Auto DigiLabu zaujmout, se podívejte ve videu nad článkem.