Článek
Aplikace funguje jako chatbot, kde na vaše dotazy odpovídá virtuální sestra Anežka, která má aktualizované informace každý den, takže poskytuje aktuální odpovědi na všechny otázky ohledně onemocnění COVID-19 a na témata s touto problematikou související.
Chatbot na stránkách Ministerstva zdravotnictví funguje jako první linie pro dotazy občanů, proto ho využijte předtím, než budete volat na infolinku 1212 (můžete se podívat i sem, kde jsou odpovědi na nejčastěji kladné otázky na této lince).
Jak Anežka funguje?
Do chatbotu napíšete vaši otázku, pokud si s ní Anežka nebude vědět rady, zkuste ji formulovat jinak. Jestliže ani tak Anežka nezodpoví váš dotaz, může vás propojit prostřednictvím hlasového hovoru či videa s živým operátorem linky 1212. Sestra Anežka se postupem času zdokonaluje a díky tomu je čím dál využitelnější. Již nyní dokáže odpovědět na obrovské množství dotazů, které mnohdy nesnesou odklad.
Anežka funguje 24 hodin 7 dní v týdnu a je připravena zodpovídat dotazy všech občanů. Jestliže přepojení na operátora nebude fungovat, zachovejte trpělivost, jejich vytížení je v těchto dnech opravdu maximální.