Hlavní obsah

Louis Vuitton nabídne ochranný štít pro milovníky luxusu

Foto: https://pixabay.com/

Ilustrační fotografie.

Z ochranných pomůcek se stává módní trend. Módní domy již začaly vyrábět značkové roušky, nyní se francouzská společnost Louis Vuitton soustředí na ochranný štít.

Článek

Francouzský výrobce luxusních doplňků Louis Vuitton bude ve snaze povýšit pomůcky proti šíření koronaviru na módní kousky prodávat ochranný štít se svým logem a ozdobnými zlatými prvky.

Informuje o tom internetový portál magazínu Forbes.

Štít z cestovní kolekce pro rok 2021 je připevněný k pružné čelence s monogramem LV a na slunci tmavne. Lze ho obrátit nahoru a nosit jako kšiltovku. Milovníci luxusu si ho budou moci koupit od 30. října a podle Vanity Fair se bude prodávat za 961 dolarů (téměř 21 600 korun). Jiné zdroje uvádějí, že firma ještě jeho cenu nestanovila.

V reakci na pandemii covidu-19 i jiné luxusní značky, jako třeba Fendi, nabízejí vlastní ochranné roušky, ale štíty zakrývající celý obličej ještě nevyrábějí. Americké Centrum pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) lidem nošení štítů místo roušek nedoporučuje, protože se „zatím neví, do jaké míry chrání lidi v okolí před kapénkami“.

„Jde o absurdně drahou věc posetou logy pro bohaté lidi. Ale když někteří bohatí lidé budou více používat ochranné pomůcky, protože si koupili tento štít, je to dobře pro nás všechny,“ píše se o novém výrobku v americkém online magazínu Slate.

Doporučované