Článek
Lidl loni očekával, že spuštění vlastního e-shopu v roce 2017 se výrazně promítne do obratu. Zájem zákazníků předčil očekávání. Velká poptávka je po módě a sportovním textilu.
Společnost letos plánuje vytvořit v ČR více než 700 nových pracovních míst, stejně jako loni.
„V loňském roce u nás vzniklo více než 700 nových pracovních míst, a to jak díky aktivní podpoře zkrácených úvazků, tak i díky novým prodejnám. V loňském obchodním roce jsme jich otevřeli sedm a několik jich plánujeme i pro tento rok. V roce 2019 tak nabídneme přibližně 700 nových pracovních míst," uvedl tento týden ředitel společnosti Pavel Stratil.
Diskont má v Česku 243 prodejen a loni zaměstnával 6267 pracovníků. Asi 80 procent sortimentu prodává pod privátní značkou. Řetězec patří mezi největší tuzemské obchodníky spolu s firmami Tesco, Kaufland, Ahold a Penny Market. Lidl s Kauflandem patří do německé maloobchodní skupiny Schwarz.