Článek
Svíčková, buřty na pivu anebo koprovka. Celkem 12 jídel zatavených v plastu, která i bez lednice vydrží půl roku – nový sortiment prodejen DEK.
„Za mě je ten trh potenciálně obrovský. Ve stavebnictví pracuje velké množství lidí a jejich stravování není vyřešené,“ vysvětluje nový podnikatelský záměr Vít Kutnar. Dodává, že v tuto chvíli jeho firma s trvanlivým jídlem teprve začíná.
„Spolupracujeme s partnerskou firmou, která pro nás vaří na našich akcích. Vyvinuli jsme 12 hotových jídel, která se dají skladovat v teple. Je to jídlo bez konzervantů a éček a jakýchkoliv barviv. Chtěl jsem něco, co budu moci dát svým dětem,“ vysvětluje Kutnar s tím, že jídla jsou připravena na principu domácích zavařenin, jak je dělávala jeho babička.
Ceny za hotové jídlo startují na 35 korunách.
Stejný krok už v minulosti udělal třeba Volkswagen, který začal nabízet párky. Dnes jich prodá víc než automobilů. „Kéž bychom byli slavnější ve výrobě jídla než v prodeji stavebnin,“ říká Kutnar.
Ve stavebninách se přitom firma stala králem českého trhu. V loňském roce utržila 21 miliard korun a ovládá dvacet procent trhu se stavebním materiálem.
Celý rozhovor s Vítem Kutnarem přineseme v magazínu Byznys zblízka už v příštích dnech.