Článek
Jak ovlivnil koronavirus českou e-commerce scénu? První ze dvou online letošních konferencí pro klienty Seznamu je tu.
Máme pro vás širokou paletu informací, třeba to, že nákupy po internetu jsou u nás stále oblíbenější a potřebnější v běžném životě každého z nás. Jaké jsou aktuální trendy a možnosti. Jak jsme se naučili nakupovat online, prohlížet letáky a nabídky od svých monitorů a displejů? Nebo jakou změnou prošla generace 45+?
Tomáš Búřil spolu s Janem Čekalem, kteří vedou v tandemu obchodní oddělení Seznamu, odhalí obchodní strategii a také to, jaké změny bylo nutné zavést v průběhu roku, aby se projevily na číslech ze všech stran.
Když se řekne e-commerce a Seznam.cz, nenapadne vás jistě nic jiného než nákupní srovnávač Zboží.cz. Společně se podíváme na to, jak se na Zboží.cz projevil uplynulý rok ovlivněný koronavirovou krizí. Jaké kategorie na Zboží.cz rostly a proč mají recenze stále větší význam jak pro e-shopy, tak pro uživatele, odpoví Honza Kriegel, manažer Zboží.cz, který se v e-commerce pohybuje již od roku 2012 a nyní řeší rozvoj této služby.
Čekají dva příběhy z prostředí české platební brány. Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments, a. s., se s námi podělí o zkušenost, jak díky zlepšení zákaznické péče zvýšili výkon online kampaní o více než 60 % a jaké kroky vedly ke zlepšení zaplatitelnosti na e-shopech klientů.
Geolokace a „heatmapy – Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz, přiblíží, jak Kupi.cz díky svým rozsáhlým datům umí vyhodnotit, kde v Česku se určité online letáky prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Řetězcům to pomůže efektivněji pracovat s distribucí tištěných letáků a cílením kampaní.
Kamil Demuth, zakladatel onlinového farmářského tržiště Scuk.cz, poskytne rozhovor na téma Budoucnost potravin v e-commerce. Jak současná situace ovlivní komoditu potravin do budoucna?
Co jsou to Seznam nákupy? Jaké jsou trendy v produktové inzerci na Seznamu? Jak se Seznamu v této oblasti daří a kam ji chceme posouvat? O přístupu k automatizaci produktové inzerce z pohledu právě inzerentů a současně zpříjemnění uživatelského zážitku při online nákupech řekne více Ondřej Krišica, ten působí v Seznamu již devátým rokem a dnes vede největší produktovou divizi Seznamu – divizi Reklamy.
Jak rok pandemie ovlivnil českou e-commerce scénu? Martin Peška z Marketup představí podíl nakupujících na internetu, který se meziročně zvýšil z 39 % na 54 %. Zjistěte, v jaké cílové skupině leží největší potenciál vašeho růstu.
V samotném závěru poskytnou rozhovor Tomáš Búřil a Jan Čekal.