Článek
Když prodej luxusního zboží v Česku začínal, chtěli lidé, aby bylo hodně vidět logo. Třeba hlava Medusy, poznávací znamení značky Versace. Ta byla první, kterou bylo v Praze možné v polovině 90. let koupit.
„Tehdy to bylo zjevení. Jediný takový obchod. Lidé nechápali ceny. Dnes už je to běžné, takových obchodů jsou desítky. Ale je cítit návrat jakési logománie,“ popisuje v netradičním pořadu Kam to bude? podnikatelka Lenka Vejválková, která právě značku Versace tehdy do Prahy přivedla a stále platí za první dámu proslulé Pařížské ulice v Praze.
Proměnil se za těch více než dvacet let vkus Čechů? Utrácejí za sebe více muži, nebo ženy? A skutečně mají kabelky za desítky tisíc tu hodnotu? I o tom v nové epizodě pořadu Kam to bude? s Lenkou Vejválkovou, jejíž druhý díl si můžete pustit nahoře ve videu. První pak níže.