Článek
Český trh dovolenkového cestování čekají změny. „Specializované malé cestovní kanceláře, které si našly svůj jasně vymezený segment, přežijí. Jiné menší kanceláře se mohou, jako tomu bylo v Německu, přeměnit na prodejní zástupce. Nemusí tak jít jen o krachy nebo fúze,“ říká v ekonomickém magazínu Barvy byznysu Jiří Jelínek, výkonný ředitel Fischer Group, největší cestovky co do tržeb i počtu klientů u nás.
Sama skupina Fischer, která patří pod křídla KKCG Karla Komárka mladšího, se ale na nákupy konkurentů nechystá. „Sami rosteme zhruba o miliardu na tržbách ročně. Není potřeba někoho přikupovat,“ tvrdí Jelínek.
Budou letos k dispozici last minute zájezdy? Kdy vydělá cestovka a kdy je v plusu klient? Které období bylo pro cestovní kanceláře nejhorší? Jak zasáhne cestovní ruch kauza amerického výrobce letadel Boeing, jehož stroje 737 MAX mají nyní kvůli problémům se softwarem po celém světě zákaz létat?
I o tom mluví Jiří Jelínek v rozhovoru, který je součástí magazínu Byznys, jenž vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den v premiéře od 14:00 a následně pak v reprízách od 18:15 a 22:30.
Jak nás naladit? Jednoduchý návod naleznete ZDE.