Hlavní obsah

Kampaň V Praze jako doma se prodlužuje do konce roku

Foto: Getty Images

Ilustrační snímek.

Hlavní město společně s Prague City Tourism (PCT) prodlouží do konce roku kampaň V Praze jako doma. Cílem kampaně je prostřednictvím poukázek pro návštěvníky podpořit turistický ruch v metropoli.

Článek

Dnes to uvedla mluvčí PCT Klára Malá. Praha na tzv. vouchery dala 120 milionů korun. Původně měla akce platit od července do konce září.

„Mnozí návštěvníci města, kteří v Praze přespali v hotelu a získali za to volné vstupy na některá turisticky zajímavá místa, je v průběhu pobytu tady nestihli využít. Tyto poukázky tak dáváme díky prodloužení akce k dispozici dalším návštěvníkům,“ řekla ČTK Malá.

Do programu se podle Malé zapojilo asi 400 ubytovacích zařízení. Volné vstupenky opravňují držitele k návštěvě 80 turisticky atraktivních míst, jako jsou muzea, galerie a pražské památky. Mezi nimi například Staroměstská radnice, Pražský hrad, Muzeum hlavního města Prahy či Museum Kampa.

Prodloužením akce plánuje město podpořit i předvánoční cestovní ruch. Připravují se i speciální vánoční nabídky. Jejich realizace se však podle Malé bude odvíjet od epidemiologické situace ve městě.

V rámci programu podle mluvčí městské organizace přijelo do metropole v létě téměř 60 tisíc lidí. Většina z nich byla z ČR, Německa, Rakouska a Slovenska. Nejčastěji turisté během léta mířili do zoo, na Pražský hrad a na Petřínskou rozhlednu.

Praha podle radní pro kulturu a cestovní ruch Hany Třeštíkové (Praha Sobě) podpořila restart cestovního ruchu 120 miliony korun. Z celkové sumy bylo přímo na podporu voucherů vyčleněno 70 milionů korun, další peníze putovaly na domácí a zahraniční kampaň.

Související témata:

Doporučované