Článek
Při pohledu do životopisu Pavlíny Louženské člověka snadno napadne: Jak se tohle dá všechno stihnout? Během posledních pěti let Louženská vedla marketingové týmy v agentuře H1 i online obchodě s módou Zoot, v současné době se věnuje inovacím a strategiím.
Další výzva ji čeká letos na podzim, kdy se stane marketingovou ředitelkou v mediálním domě CNC. Podle čeho si vybírá firmy a co ji přitahuje na změnách? I na to se jí v novém díle pořadu V centru bude ptát Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol.
O své zkušenosti se Louženská ráda dělí. Nejenže píše blog, vystupuje na různých konferencích. Ale také v roce 2013 založila platformu #HolkyzMarketingu, prostřednictvím které si ženy v oboru vyměňují zkušenosti, rady, pořádají workshopy nebo sdílejí nabídky práce. Dnes má tato skupina na Facebooku přes 11 a půl tisíce členek.
Pro mnoho žen je právě Pavlína Louženská vzorem. Ona však otevřeně hovoří o svých slabinách. Ať už se jedná o zdraví či o syndrom vyhoření, kterým si prošla krátce po třicítce. Ačkoli - nebo právě proto - že je velmi aktivní na sociálních sítích, upozorňuje na jejich nástrahy.
Dokáže být vůbec někdy offline? A než přijme člověka do týmu, prohlédne si jeho účty na sociálních sítích a dokáže jí to ovlivnit při rozhodování? Ptejte se i vy prostřednictvím našeho Facebooku nebo Twitteru.
Pořad V centru sledujte každou středu od 20:00 na Televizi Seznam a na Facebooku. Jak televizi naladit, poradí praktický návod.