Hlavní obsah

Marketér Martin Jaroš se ostře naváží do politického marketingu. Jak obstál proti Kovymu?

Pořad V centru: Karel „Kovy“ Kovář si pozval do svého pořadu marketingového glosátora Martina Jaroše.Video: Seznam Zprávy

Patří mezi nejvlivnější lidi na českých sociálních sítích. Jeho statusy sdílejí tisíce lidí. Marketingový expert Martin Jaroš se často přímo a kriticky vyjadřuje k aktuálnímu společenskému dění. „Nevadilo by mi dělat reklamu na dámské vložky a toaletní papír, ale na toho současného premiéra bych ji dělat nechtěl,“ nebral si servítky v pořadu V centru.

Článek

Stojí za předními českými reklamami. Hlášky z řady z nich zlidověly a používají se i mnoho let poté, co už se reklamy nevysílají. Několik let pracuje a se svojí rodinou žije v Kataru. Na reklamách spolupracoval s předními osobnostmi české i světové sportovní a kulturní scény.

Nedávno na svém Facebooku napsal, že zvažuje vstup do politiky. Premiéra Babiše prý nechce porazit demonstracemi, ale kvalitním a pozitivním programem, který dostane Českou republiku mezi nejlepší země světa.

„Chci do toho jít s tím, že prosadíme dobré věci. Jestli vedlejší krok toho bude, že Andrej Babiš se bude muset vrátit na Čapí hnízdo a Marek Prchal bude muset najít nového klienta, tak jedině dobře, ale nesmí to být naše hlavní motivace. Musíme dostat Českou republiku do klubu nejúspěšnějších a do první ligy zemí,“ tvrdí Martin Jaroš o možném politickém angažmá.

„Nepřál bych si, aby ta vláda odstoupila kvůli této kauze. To by nebylo dobré vítězství. Babiše musíme porazit kvalitnější prací a dobrou myšlenkou, jinak to vítězství nebude trvalé,“ říká o kauzách premiéra Babiše.

„Reálný manažerský výkon Babiše není tak skvělý jako ta omáčka, která se kolem toho dělá. Věřím České republice, i díky tomu, že jsem mnoho let strávil v cizině, tak to ve vás probudí lásku k vlastní zemi. Uvědomíte si, jak ta země je skvělá. Přijdou mi Češi lepší a kreativnější, než si vůbec sami myslíme,“ popisuje svoje zkušenosti s životem v zahraničí a svůj pozitivní pohled na život v ČR.

Martin Jaroš je přední marketingový expert. Sám sebe označuje za hrdého burana z Benešova u Prahy. S rodinou žije v Kataru, kde pracuje pro mobilního operátora Ooredoo. V minulosti působil v Maďarsku či Turecku. Stojí za reklamami s falešnými soby, Vojtou Kotkem, Chuckem Norrisem. Na sociálních sítích ho sledují desítky tisíc lidí.

Moderátorem dnešního dílu je jeden z nejúspěšnějších českých youtuberů Karel „Kovy“ Kovář. Na sociálních sítích ho sledují stovky tisíc fanoušků a diváků. Patří mezi nejvlivnější mladé lidi v České republice. Do svého výběru 30 pod 30 ho zařadila česká verze Forbesu.

Proč kritizuje českého prezidenta Zemana? Šel by s Babišem na kafe? Co si myslí o Marku Prchalovi? Proč nejsou Češi pozitivní? Podívejte se na rozhovor v úvodním videu.

Pořad V centru sledujte každou středu od 20:00 na Televizi Seznam, našem webu a Facebooku.

Nemáte naladěnou Televizi Seznam? Poradí náš návod.

Doporučované