Článek
Rádio jako formát rozhodně nepatří do starého železa. „Má před sebou dlouhou budoucnost. Je to jediný formát, kdy můžete poslouchat a zároveň dělat všechno jiné kolem,“ vysvětluje v Dobrém byznysu Michel Fleischmann, prezident mediálního domu Lagardere, jehož vlajkovými loděmi jsou stanice Frekvence 1 a Evropa 2.
„Mediálních projektů bude čím dál více. Různě specializovaných. A pak bude docházet ke koncentraci pod jednu značku nebo firmu. Podobně tomu bylo v 80. letech ve Francii,“ říká muž, který po revoluci spouštěl v Česku první soukromé rádio.
Jsou stále šéfové rádií mocnými moguly, kteří rozhodují o bytí a nebytí hvězd šoubyznysu? Dá se ještě vybudovat kariéra podobná té, již má moderátorská jednička Evropy 2 Leoš Mareš? A proč nefunguje čistě zpravodajské soukromé rádio? Na to odpovídá dnešní díl pořadu Dobrý byznys.