Hlavní obsah

Izraelci učí svět, jak lépe zorganizovat práci. A raketově rostou

Foto: https://pixabay.com/

Sice se už práce pomalu přesouvá do kanceláří, ale ještě předtím vyrostly firmy, které využily díry na trhu.

Izraelská firma Monday.com měla štěstí. V únoru spustila novou verzi svého systému, který pomáhá firmám s organizací úkolů. To se při home office ukázalo jako zlatý důl.

Článek

Izraelský start-up Monday.com se dlouho před úderem koronaviru zabýval tím, jak co nejlépe zorganizovat práci z domova, a vyvinul kvůli tomu celý systém.

Jeho webová a mobilní platforma pro správu práce umožňuje sledovat projekty, termíny a týmovou spolupráci. Je šitý na míru široké škále různých firem včetně výzkumu a vývoje, marketingu, prodeje a mediální produkce. A možnosti platformy pak rozšiřuje více než sto předdefinovaných automatizačních postupů a přes padesát dalších aplikací třetích stran, které lze do systému integrovat.

Takhle jednoduchý je recept na společnost, která v době koronakrize dosáhla na hodnotu 2,7 miliardy dolarů, tedy o 42 procent víc než před několika měsíci.

160 zemí světa

Spoluzakladatel firmy a hlavní technik v jedné osobě Eran Zinman řekl v rozhovoru pro agenturu Bloomberg, že zádrhely způsobené prací na dálku zvýšily naléhavost, s jakou je třeba hledat nástroje pomáhající udržet přehled o úkolech, a vyhnout se problémům komunikace.

„Řešíme stejné problémy, na které jsme zvyklí, nicméně teprve teď jsou při práci z domova na pořadu dne,“ řekl pro Bloomberg Roy Mann, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Monday.com. Podle něj odstartoval růst spojený s pandemií plány na zdvojnásobení pracovní síly společnosti na 720 zaměstnanců. Navíc se populárnímu nováčkovi podařilo získat 234,1 milionu dolarů od investorů.

Kromě úspěchu u investorů se mohou Izraelci pochlubit také metou sta tisíc organizací ve 160 zemích světa, které jejich organizační systém používají.

Doporučované