Článek
Heřmanský dosud vedl geograficky největší region ve struktuře Harley-Davidson. Jeho rozšíření o Kanadu získal na základě dlouhodobých výsledků, strategických schopností a zkušeností s řízením multinárodních týmů v globálním měřítku, uvedla firma v tiskové zprávě.
Taková byla spanilá jízda: Když se stroje Harley-Davidson valily Prahou
„Možnost řídit takto významný a rozvinutý trh je pro mě nejen obrovská pocta, ale i profesní příležitost, ke které přistupuji s naprostou zodpovědností a pokorou. H-D má v Kanadě obrovskou tradici, nedávno jsme oslavili 100 let od uvedení značky v zemi. Podobně jako v USA, H-D dominuje i na kanadském trhu,” uvedl Heřmanský.
Heřmanský začínal v Harley-Davidson v roce 2009, kdy zvítězil v mezinárodním tendru na šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy. Od té doby až do konce roku 2016 řídil z Prahy regionální kancelář pro střední a východní Evropu a postupně vybudoval tým působící v osmi zemích. Loni se stal výkonným ředitelem strategických trhů v EMEA.