Článek
Hlavním námětem dokumentárního projektu Poliny Davydenko je vztah člověka k hospodářským zvířatům. Davydenko po dobu čtyř let navštěvovala výstaviště, kde v kulisách postkomunistické architektury nadšení chovatelé pořádají výstavy krav, koní a jiných domestikovaných zvířat. Zvířata jsou vyvedena ze svých stájí a naaranžována pro obdiv návštěvníků.
Davydenko poodhaluje nelichotivé prostředí s velkou dávkou ironie. Soubor nastiňuje otázky využívání hospodářských zvířat, jejich životní podmínky ve velkochovech, ale také fakt, že živočišná produkce má negativní dopad na životní prostředí.
Polina Davydenko
Je představitelka mladé fotografie v České republice, kde se pohybuje napříč médiem fotografie s přesahem do videa, audia a textu. Jedním z témat, ke kterým se autorka pravidelně vrací, je zájem o výstavy v prostorách výstavišť. V současnosti je studentkou magisterského studia Ateliéru fotografie pod vedením Ivarse Gravlejse na FAVU VUT v Brně.
Absolvovala stáže na KASK v Gentu, FAMU a Ateliéru environmentu na FAVU.