Článek
Po kritice ze strany zpěvačky Rihanny se propadly akcie Snapchatu o 800 milionů dolarů. Na aplikaci se objevila reklama na hru „Would you rather?”, ve které si měli uživatelé vybrat, zda by dali facku Rihanně, nebo dali pěstí Chrisi Brownovi.
Chris Brown byl v roce 2009 odsouzen k pětileté podmínce a šesti měsícům veřejně prospěšných prací za to, že svou tehdejší partnerku Rihannu zbil při hádce.
Rihanna reklamu zkritizovala na svém instagramovém účtu, podle ní uráží a zesměšňuje oběti domácího násilí, informovala stanice CNN.
Firma Snap, která aplikaci Snapchat vlastní, se za reklamu omluvila a označila ji za nechutnou. „Vyšetřujeme, jak k tomu došlo, a chceme se ujistit, aby se podobná situace neopakovala,” uvedla firma pro CNN. Zpěvačka však omluvu společnosti odmítla a chování firmy odsoudila.
Is it just me, or is this ad that popped up on my Snapchat extremely tone deaf? Like what were they thinking with this? pic.twitter.com/7kP9RHcgNG
— Royce Mann (@TheRoyceMann) March 12, 2018
Navzdory omluvě a tomu, že reklama byla ze Snapchatu smazána, klesla v souvislosti s Rihanninou kritikou hodnota akcií Snapu o téměř 4 %, což odpovídá zhruba 800 milionům dolarů.
Většina reklam na Snapchatu je publikována prostřednictvím samostatných pronajatých platforem, kam marketingové firmy zveřejňují vlastní obsah. Přesto jsou podle provozovatelů Snapchatu tyto reklamy před zveřejněním podrobeny přezkoumání, které mělo uvedení reklamy zabránit.