Článek
Facebook dál těží ze silného růstu příjmů z reklamy na mobilních zařízeních. Podíl inzerce z přenosných chytrých zařízení na celkových příjmech podniku z reklamy vzrostl na 87 procent. Oproti loňsku se zvedl o další 3 procenta.
Celkové příjmy společnosti se pak zvýšily o téměř 45 procent na 9,32 miliardy dolarů. Firma v týdnu zveřejnila, že na konci druhého čtvrtletí počet měsíčních uživatelů dosáhl zhruba 2,01 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 17 procent.
Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg hodlá další peníze vytěžit z aplikace Messenger. Podle něj firma aplikaci nezpeněžuje dostatečně, tudíž ji otevře firemní inzerci.
Po testování v Austrálii a Thajsku mají od července i ostatní firmy po celém světě možnost inzerovat na Messengeru. Aplikaci používá měsíčně více než 1,2 miliardy lidí.