Článek
„Footshop získává kapitál pro rozvoj strategických aktivit, expanzi kamenných obchodů a posilování značky,“ uvedl zakladatel a největší vlastník Footshopu Peter Hajduček.
Footshop je evropský maloobchodní prodejce prémiové streetwearové obuvi a oblečení, který byl založen v roce 2012 v Praze Hajdučkem. Společnost prodává produkty online především v Evropě, její e-shop je dostupný celosvětově. Tržby za rok 2022 přesáhly miliardu korun, 70 procent z nich tvoří tržby mimo Česko. Po fúzi obou společností, která by se měla uskutečnit k 1. srpnu 2023, budou obchodovány veškeré akcie Footshopu na trhu Standard Start pražské burzy. Obě firmy to v pondělí sdělily ČTK.
Footshop zároveň provozuje tři kamenné obchody v Praze, Budapešti a Bukurešti. Firma se stala partnerem značek jako Adidas, Nike, Converse či Vans pro distribuci jejich prémiových řad obuvi i oblečení. V roce 2021 Footshop koupil svého hlavního konkurenta v ČR společnost Queens, pod jejíž značkou nadále provozuje e-shop.