Článek
Společnost Conectart, která provozuje call centra a v Česku má přes přes 1500 zaměstnanců, vstupuje na trh v Polsku a na Slovensku.
Nákupem firmy Simio nyní získala na Slovensku 100 a v Polsku 150 operátorů. Výhledově se obě telemarketingové firmy zcela sloučí a budou zastřešeny značkou Conectart.
„Finanční část akvizice proběhla v květnu letošního roku, v září dochází ke sjednocení obchodní značky a propojení řídících struktur napříč trhy. Cena celé transakce se pohybuje v řádech vyšších stovek tisíc eur,“ uvedla společnost v prohlášení.
Rebranding by měl být hotov do konce letošního roku a měl by se týkat jak webových stránek, tak i sociálních sítí či samotných provozoven.
„Naší dlouhodobou strategií je rozšiřování Conectartu v rámci středo- a východoevropských zemí. Do Polska a na Slovensko se nám podařilo expandovat právě koupí společnosti Simio. Troufám si říct, že díky digitálním inovacím a využívání umělé inteligence přinášíme do těchto zemí know-how, které maximálně zefektivní fungování tamních call center. Polsko má čtyřikrát více obyvatel než Česká republika, očekáváme proto exponenciální růst zakázek,“ řekl Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Simio se zaměřuje zejména na klienty z oblasti telekomunikace, energetiky, bankovnictví a pojišťovnictví. Řadí se mezi ně například T-Mobile a O2, televizní stanice HBO, finanční společnost Allianz či Slovenská spořitelna. Původně slovenská firma vznikla roku 2008, zkušenosti má nicméně i z Česka a Polska.
Kontaktním centrům se v Česku a v Polsku daří a stále rostou. Do roku 2025 očekává dohromady výnosy přes jednu miliardu dolarů. Samotné Polsko se v posledních letech stalo jednou z klíčových destinací outsourcingu kontaktních služeb zahraničních klientů. V současnosti má země přes 200 fungujících call center, která zaměstnávají více než 300 tisíc pracovníků.