Hlavní obsah

PPF zakládá novou značku Unity. Kdo koupí víc služeb, dostane slevu

Foto: Seznam Zprávy

Ilustrační foto.

Nabídka od Air Bank, O2, Voyo a Planeo se začne víc míchat do jednoho košíku. Jejich matka PPF chce přes kombinované produkty přitáhnout zájemce o jednu službu na všechny další.

Článek

Investiční skupina PPF spouští novou obchodní platformu jménem Unity, přes kterou chce v Česku dál posílit kombinovaný prodej služeb svých dceřiných firem.

Jde o další krok v návaznosti na loňskou kampaň, kdy klienti Air Bank dostali 300 korun slevu za souběžné využívání služeb banky a operátora O2. Obě firmy patří PPF, nyní se nabídka může rozšířit ještě na produkty dalších dcer, jako jsou prodejce elektroniky Planeo nebo televize Nova a její videotéka Voyo.

„Základem pro vytvoření ekosystému Unity je oborová diverzifikace aktiv PPF a zaměření společností skupiny na retailové zákazníky,“ uvedl k nové nabídce mluvčí PPF Leoš Rousek.

Nabídka se zatím týká českých dcer PPF. K nim však často existují sestry v zahraničí, hlavně v telekomunikacích a televizním světě. Je proto možné, že Česko poslouží jako pilotní laboratoř pro podobné kombinace v zahraničí.

O zlevněnou kombinaci služeb Air Bank a O2 zatím projevilo zájem 300 tisíc zákazníků, což si PPF vyhodnotila jako úspěch. Konkurenti nabízejí podobné slevy také, ale jen v rámci partnerství s cizími firmami, podobnou kombinaci jako PPF nikdo v Česku nemá.

V rámci Unity má být nyní hlavní novinkou televize v hodnotě do deseti tisíc pro ty, kdo si v O2 pořídí telefon Samsung Galaxy S24. „Nové odměny budeme doplňovat a měnit průběžně, je proto dobré svou aplikaci pravidelně sledovat,“ uvedl generální ředitel O2 Jindřich Fremuth.

Doporučované