Článek
Propagace, agitace, kampaň, propaganda, reklama či marketing – říká se tomu v různých časech jinak, ale cíl bank je vždy stejný – přitáhnout co nejvíce klientů a udržet si ty stávající.
Na počátku, kdy není v zemi žádná konkurence, to jde jednoduše – stačí odkaz na národní cítění, převzetí odpovědnosti za svůj život a výuka k hospodárnosti. Později to jde mnohem hůře, musejí se vyzdvihovat konkrétnější cíle – svatba, stavba domu, cestování.
Česká spořitelna, banka s největším počtem klientů v zemi, má se sbíráním triků na to, jak polapit co nejvíce zákazníků, nejdelší zkušenosti. Podívejte se, jak to za téměř 200 let své existence dělala. (Pro snadnější procházení galerií klikněte na poslední fotku v náhledu ukazující počet dalších snímků. Popis k fotkám vychází z knihy Česká spořitelna 1825-2015 a informací z banky, pozn. red.).