Hlavní obsah

FTMO koupilo marketingovou agenturu eVisions

Foto: FTMO

Logo FTMO.

Česká firma FTMO provozující platformu pro amatérské burzovní obchodníky koupila tuzemskou marketingovou agenturu eVisions. Hodnota transakce je ve vyšších desítkách milionů korun. Firmy uzavření obchodu oznámily v tiskové zprávě.

Článek

Cílem akvizice je rozšíření aktivit FTMO. Zároveň jde o ojedinělou transakci na marketingovém trhu, protože za akvizicí stojí fintech společnost s cílem akvírovanou firmu rozvíjet, a nikoli mediální agentura.

„Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s myšlením podobným tomu našemu. Má obrovské zkušenosti z mezinárodního a fintech segmentu, ve kterém patříme k jednomu z největších hráčů a kde chceme svoje aktivity dále posílit. Díky této jedinečné synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci, a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni. To je naše vize,“ uvedl výkonný ředitel FTMO Otakar Šuffner.

Podívejte se: Seznam Zprávy sestavily žebříček 100 nejhodnotnějších českých firem. Kliknutím na řádek v tabulce nebo na interaktivní grafiku je možné zjistit další podrobnosti o umístěné společnosti.

Česká platforma pro obchodníky FTMO byla potřetí za sebou vyhlášena nejrychleji rostoucí firmou střední Evropy v žebříčku Deloitte Technology Fast 50. Také figuruje v žebříčku nejhodnotnějších českých firem Česká elita, který zpracoval SZ Byznys. Společnost eVisions, která na trhu existuje od roku 2013, působí v online marketingu a internetové reklamě a mezi její klienty patří společnosti jako DODO, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta drogerie. Tým eVisions staví na mnohaletých zkušenostech z mezinárodního marketingu a pomáhá svým klientům už řadu let expandovat do německy mluvících zemí a střední a východní Evropy.

Související témata:

Doporučované