Článek
Aplikaci pro výuku jazyků Duolingo používá každý den přibližně 34 milionů lidí, což společnosti ročně přináší přibližně 500 milionů dolarů, uvádí deník Wall Street Journal (WSJ). Zhruba 9 % uživatelů má předplacenou verzi aplikace. Podle von Ahna tito lidé generují přibližně 80 % příjmů. Příjmy z reklamy jsou podle deníku nižší než 8 %.
Ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhlo Duolingo tržeb ve výši téměř 178 milionů dolarů, což je meziročně o šest procent více, uvedla společnost Statista. Za posledních 12 měsíců stouply akcie firmy o více než 60 %. Podle WSJ jsou konkurencí Duolinga Mondly a Babbel. Duolingo si ale stáhne podle analytiků oslovených WSJ dvanáctkrát více lidí než hlavního konkurenta Babbel.
Navzdory těmto výsledkům společnost Duolingo propustila během letošního ledna podle CNN přibližně 10 % zaměstnanců, které nahradila umělou inteligencí.
Duolingo se také setkalo s kritikou poté, co kvůli ruským úřadům odstranilo obsah týkající se frází s LGBTQ+ tematikou. Tamní úřady klasifikují LGBTQ+ aktivismus jako extremistické a teroristické chování. Pokud by společnost neuposlechla, hrozil by jí údajně zákaz působení v Rusku.