Hlavní obsah

CK Blue Style mění dopravce pro lety do Egypta, spoje se zpožďovaly

Foto: Smartwings

Lety do Egypta převezmou nově aerolinky Smartwings. Ilustrační fotografie.

Zatím cestovní kancelář využívala pro spojení s Egyptem firmu Skyline Express Airlines, nově tyto lety převezmou aerolinky Smartwings, které jsou dlouhodobým partnerem kanceláře.

Článek

Cestovní kancelář Blue Style mění dopravce pro lety mezi Českem a Egyptem. Spoje se zpožďovaly a dosavadní dopravce odmítal cestující kompenzovat, oznámila v úterý večer kancelář ve vyjádření, které mají Seznam Zprávy k dispozici. Zatím Blue Style využívala pro spojení s Egyptem firmu Skyline Express Airlines, nově tyto lety převezmou aerolinky Smartwings, které jsou dlouhodobým partnerem kanceláře.

Server Novinky.cz v úterý uvedl, že části klientů Blue Style byl opakovaně odložen odlet z Egypta. Podle kanceláře se to týkalo dvou letů v pondělí a v úterý a klienti, kteří měli letět v pondělí, už jsou v Česku.

Nespokojení turisté se ozvali také Seznam Zprávám. „Aktuálně jsme uvázli v Egyptě s cestovní kanceláří Blue Style,“ napsala odpoledne redakci paní Šimčíková. Původně měla z Marsa Alam letět v úterý v 6:50 do Ostravy. Delegát jim posléze oznámil, že poletí ve 13:10 a že je bude kolem poledne o situaci dále informovat. „Už je 16:48 a my stále čekáme na recepci bez informací,“ sdělila redakci. Podle jejích slov poletí z místa zpět do Ostravy nakonec až ve středu brzy ráno, a to ve 3:45.

Firma nedodržovala podmínky

Všechny lety zajišťované dříve pro Blue Style firmou Skyline Express Airlines převezmou Smartwings od středy. „Důvodem pro ukončení spolupráce byly opakované problémy s kvalitou a spolehlivostí poskytovaných služeb ze strany Skyline Express Airlines a liknavý přístup k jejich řešení, včetně vyhýbání se smluvním závazkům a povinnostem dle tuzemských i mezinárodních předpisů,“ sdělil v úterý večer PR manažer Blue Style Jan Kadeřábek.

Dosavadní dopravce se podle něj vyhýbal například kompenzacím za zpoždění letů. Nároky cestujících firma Skyline Express Airlines odmítala podle Blue Style řešit i přes opakované výzvy. Cestovní kancelář proto podle Kadeřábka přistoupila k vlastnímu řešení v podobě narovnání s těmi klienty, kterých se nesplněné povinnosti dopravce týkaly.

Někteří klienti Blue Style řekli nyní serveru Novinky.cz, že jim byl odlet z Egypta zrušen čtyřikrát za sebou. „Zpoždění se na odletu z Egypta dotklo dvou letů včera (v pondělí) a dnes. Klienti ze včerejšího (pondělního) letu už jsou zpět v ČR,“ oznámil Kadeřábek.

Turisté si podle serveru stěžovali na nedostatek informací od cestovní kanceláře nebo nezajištění náhradního ubytování. „Se všemi klienty, jejichž odlet byl neplánovaně změněn, jsme v průběžném kontaktu a těm, jejichž let byl zpožděn, jsme zajistili občerstvení a náhradní ubytování i dopravu zpět z dovolené s náhradním dopravcem. Všem našim klientům se za způsobené potíže omlouváme,“ uvedl k tomu Kadeřábek.

Doporučované