Hlavní obsah

České kalhotky Snuggs hrají superligu. Firma se spojuje s Manchesterem City

Foto: snuggs

Ambasadorkou značky Snuggs je kapitánka Manchesteru City Alex Greenwoodová.

Výrobce menstruačních kalhotek navázal partnerství s fotbalovým klubem profesionální britské ženské fotbalové ligy. Pod společnou značkou uvedou na trh kolekci spodního prádla.

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

Společnost Snuggs se stala partnerem fotbalového klubu Manchester City z britské ženské soutěže Super League. Firma, kterou v roce 2019 založila podnikatelka Linda Šejdová, to v úterý oznámila v tiskové zprávě.

„Ženský fotbal je na nezadržitelném vzestupu díky větším investicím, většímu počtu diváků, vyprodaným stadionům, rekordním návštěvám a většímu uznání na světové scéně. Toto partnerství představuje další vývoj a zajišťuje ženám přístup k moderní péči 21. století, která jim poskytuje tu nejlepší podporu na hřišti i mimo něj,“ uvedla Šejdová.

Společnost Snuggs, která před dvěma lety přesídlila do Londýna, je prvním prvním oficiálním partnerem profesionálního ženského fotbalového týmu a značky dámského spodního prádla svého druhu na světě. Ambasadorkou značky je kapitánka Manchesteru City Alex Greenwoodová.

Společnost Snuggs a fotbalový klub zároveň uvádějí na trh kolekci se třemi typy menstruačních kalhotek pod společnou značkou. Kromě toho spouští také program Girls’ Academy period zaměřený na klubovou dívčí akademii, jejíž hráčky dostanou od Snuggs spodní prádlo.

Od svého založení prodala firma Snuggs více než tři miliony výrobků. Kromě Spojeného království patří mezi její klíčové trhy také Německo, Nizozemsko a země střední a východní Evropy. Loni dosáhla obratu půl miliardy korun a v únoru do firmy investoval 150 milionů korun rodinný fond Baťových prostřednictvím fondu TripleB.

Firma Snuggs získala od investorů již celkem 300 milionů korun. Její růst podpořili venture fond Nation1, investor do startupů a zakladatel Vivantis Martin Rozhoňinvestiční skupina Wood & Company.

Většinu zmíněného kapitálu získal výrobce menstruačních kalhotek v posledních dvou investičních kolech. V roce 2023 tehdy společně s TripleB podpořily firmu právě Wood & Co a Nation1. Celkem šlo o 115 milionů korun. Letos se k tomu přidala částka 130 milionů.

Doporučované