Článek
Homepage Seznamu prochází výraznou proměnou. Nejnavštěvovanější stránka českého internetu se stává obsahovou platformou. Uživatelům nenabízí na míru už jen články, videa či podcasty, ale i sociální interakci v diskuzích nebo nově v samostatných komentářích či lokálních zprávách. O tom na konferenci promluvil Ondřej Tolar, ředitel divize Homepage, Seznam.cz.
Marek Vacek, product manager senior, Seznam.cz, nás blíže seznámil s tím, jak se daří hlavní stránce a jaké se chystají novinky.
Co je nekonečný box? Co umí a jak ho získáte? To prozradila řekne Kateřina Nosianová, Konzultant Seznam Partner senior, Seznam.cz.
Seznam má ambice vytvořit obsahovou sociální síť, personalizovanou platformu s nejlepším obsahem z českého internetu. Co mohou partneři očekávat, prozradili Ondřej Kliment (project manager, Seznam.cz) a Karel Koupil (product manager, Seznam.cz).
V minulém roce jsme vám představili, jak se doporučujeme uživatelům, u nichž známe jejich preference. V poslední době se ale hodně lidí ptá, jak se doporučujeme „anonymním“ uživatelům, o kterých nic nevíme. O tom na konferenci promluvil manažer produktového týmu divize Reklamy Seznam.cz Štěpán Škrob.
V rozhovoru s Petrem Orálkem (ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky) a Josefem Šlerkou (člen Expertní rady Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky) se dozvídáme více o novinkách v MediaRatingu. Podmínky pro získání i samotná metodika ratingu se totiž brzo změní. Rozhovorem nás provází Tereza Strnadová, šéfeditor homepage Seznam.cz.