Hlavní obsah

Jaromír Jágr zakládá vlastní značku. Po padesátce hledá nový smysl života

Foto: Jaromír Jágr, Seznam Zprávy

Jaromír Jágr bude hostem rozhovoru pro SZ Byznys o nové značce.

Na český trh vstupuje nová značka Jaromíra Jágra. JJ68 je spojením monogramu hokejisty a legendárního čísla jeho dresu. Zaměří se na potravinové doplňky nebo kosmetiku převážně českého původu, vyvinuté a vyrobené v Česku.

Článek

Článek si můžete pustit také v audioverzi.

Po Wayneovi Gretzkém druhý nejproduktivnější hráč světa a jediný, který ještě v padesáti letech hraje profesionálně, se teď rozhodl investovat čas i peníze do doplňků stravy a kosmetických přípravků. Co pomohlo jemu, má prý pomoci ostatním, to je hlavní filozofie značky. Vedle vrcholových i těm příležitostným sportovcům, stejně tak lidem s různými hendikepy.

Muž, který opustil NHL ve 46 letech a doma hraje s Rytíři Kladno, se kvůli tomu spojil s různými experty a vědci.

„Tělo sportovce je jako špičkový motor. Stejně výkonný, ale i citlivý. Proto se musíte denně starat o všechny jeho součásti a systémy,“ říká k založení vlastní značky Jaromír Jágr.

Jak to vzniklo

Příběh značky JJ68 se začal psát před dvěma lety produkty z konopí. Teď česká hokejová legenda přidává další přípravky a staví svůj nový byznys na třech „nohách“, na třech divizích. Firma JJ68 však podle obchodního rejstříku vznikla už v roce 2017 a vlastní ji ze sta procent Jitka Jágrová.

JJ68

Nová značka Jaromíra Jágra.

Má 3 řady:

PERFORMANCE – pro vrcholové sportovce

BE WELL – pro aktivní lidi, rekreační sportovce

FOR YOUR PET – pro domácí mazlíčky

Jednak produkty určené především profesionálním sportovcům, dále řada pro ty rekreační. Ať už jde o proteinové nápoje z konopných semínek, nebo nanonáplasti na zklidnění unavených svalů.

Třetí oblast je zaměřena na domácí mazlíčky. Opět jde o různé přípravky, jako například pro zklidnění nebo pro dobré trávení zvířat, či doplňky podporující zvířecí imunitu.

E-shop ale spouští v době, kdy se mluví po bezprecedentnímu boomu v době covidu o částečném ochlazení e-commerce.

V minulosti podnikal další jeho slavný kolega, hokejový brankář Dominik Hašek. Činnost jeho značky Dominator, do které během dekády investoval na 90 milionů korun, ale musel z důvodu špatných ekonomických výsledků ukončit. Od začátku také dotoval své drinky značky Smarty. Na otázku, zda se také neobává potíží, ale Jaromír Jágr odpovídat nechce s tím, že nebude nijak komentovat aktivity bývalých spoluhráčů.

Během dne nabídneme také rozhovor s Jaromírem Jágrem.

Doporučované