Článek
Co na konferenci zaznělo?
Prezentujeme novinky a změny v newsfeedu, poodhalujeme, kde leží hranice mezi převzatým a kradeným obsahem. Diskutujeme také o tom, jak správně zdrojovat autorské a generované fotografie nebo jak se v současnosti obecně přistupuje k využívání fotek.
Homepage Seznamu neustále prochází proměnami, aby uživatelům nabízela ještě více informací šitých na míru i jejich zábavu. Nejnavštěvovanější stránka českého internetu se stala obsahovou platformou a její šéf, Ondřej Tolar, v úvodním rozhovoru připomněl nejzásadnější změny, které se na domovské stránce letos udály.
V digitální éře, kdy sdílení obsahu je běžnou součástí našich životů, vzniká stále komplexnější otázka: Kde leží dnes hranice mezi převzatým a kradeným obsahem? Tato otázka má zásadní dopad na tvůrce, novináře, marketéry a všechny, kteří pracují s obsahem na internetu. Odpověď na ni ve své přednášce hledá mediální advokátka Petra Dolejšová.
AI na scéně
V Seznamu rozhodně nepodceňujeme stále se zvyšující objem generovaného obsahu. Právě zde hraje klíčovou roli umělá inteligence, která v současnosti aktivně podporuje naše týmy editorů, moderátorů a ověřovatelů faktů. Společně pracují na zajištění kvality obsahu prezentovaného ve vašem feedu. Více k tomu prozradil Peter Jančárik, projektový koordinátor pro oblast dezinformací.
Nebojte, ani letos ale nezapomínáme na témata ryze partnerská. Kristýna Lukšíková se na newsfeed podívala z obchodního hlediska a řekla, jak se Seznam Newsfeed postupně transformoval. Představila změny v reklamním layoutu a zjednodušení smluvních podmínek, které přinášíme. Její kolegyně Kateřina Nosianová pak prozradila, jak na svých webech můžete využít technologii pro personalizaci obsahu prostřednictvím doporučovacích boxíků.