Článek
Služeb Uberu, který se v posledních letech stal celosvětovým fenoménem, využívá v hlavním městě už na 130 tisíc lidí.
„Do dalšího roku bych si přála, aby spousta lidí, kteří dnes jezdí do práce autem, nechali auta doma a jezdili s námi,“ neskrývá nemalé cíle Barbora Polachová, marketingová ředitelka Uberu pro Česko a Slovensko.
Podmínkou ježdění s Uberem je, že klient souhlasí, aby si firma strhla platbu z jeho účtu. Cena za jízdu po Praze by měla být srovnatelná s náklady na jízdu a údržbu vlastního auta.
Rozvoj Uberu, podobně jako dalších služeb takzvané sdílené ekonomiky, jde ruku v ruce s rozvojem a rozšířením moderních technologií, tudíž se dá očekávat, že se tento druh služeb bude dál rozrůstat.
Jak konkrétně vypadá objednání řidiče Uberu, kolik lidí firma v Česku zaměstnává a co její marketingová ředitelka považuje za největší úspěch letošního roku, se podívejte ve videorozhovoru nahoře v tomto textu.
Barbora Polachová je jedním ze šesti hostů, které Seznam pozval na speciální debatu Budoucí Česko. Lidé pod třicet let, úspěšní ve svém oboru, zde budou mluvit o roce 2016 a očekáváních od roku 2017. První část debaty uvidíte na Seznam Zprávy 28. prosince.