Článek
Cílem atrakce je podle firmy Disney co největšímu počtu návštěvníků zprostředkovat co nejvěrnější zážitek v duchu vesmírné ságy, aby si připomněli doby, kdy si příběhy z předaleké galaxie poprvé zamilovali.
Podle analytiků dotázaných agenturou Reuters stály dvě identické atrakce ve dvou zábavních parcích na západním a východním pobřeží Spojených států nejméně miliardu dolarů. Nová expozice ponese název Galaxy`s Edge (Okraj galaxie) a jde o zásadní investici pro tuto světoznámou firmu. Zábavní parky totiž patří mezi její nejvýdělečnější položky.
Na přípravě proto společnost nešetřila jediný dolar.
„Naším cílem bylo být ambiciózní, opravdu ambiciózní, a nechtěli jsme být odvážní jen z hlediska velikosti, ale také z hlediska detailů, výzdoby a technologií, abychom zajistili, že na úplně prvním místě potěšíme i nejzarytějšího fanouška Star Wars,” řekl generální ředitel firmy The Walt Disney Company Bob Iger pro agenturu Reuters.
Dodává přitom, že si atrakci ale užijí i ti, kteří doposud se sérií Star Wars vůbec nepřišli do styku.
Atrakce nemá ztvárňovat žádnou lokaci známou z filmů, fanoušci knížek z univerza Star Wars ji však poznají. Jde o město Black Spire Outpost nacházející se na planetě Batuu.
„Věnovali jsme obrovské množství péče každičkému detailu. Mluvím o nasvícení nebo i o tom, co vidíte na zemi. Na podlaze jsou droidí stopy. Použili jsme původní model R2D2 z roku 1977, abychom tyto stopy vytvořili,” líčí péči o každičký detail editorka příběhu atrakce Margaret Kerrisonová. Podle ní si návštěvníci budou moct zopakovat moment, kdy se do příběhů Star Wars poprvé zamilovali.
Zájem o novou atrakci je vysoký. Rezervace nezbytné v prvních třech týdnech od otevření se vyprodaly za dvě hodiny.
Časem přibude také část atrakce s názvem Rise of the Resistance, ve které se návštěvníci zábavního parku konečně setkají i s hrdiny nové filmové trilogie.