Článek
Už podruhé se Sklik.cz Expert fórum koná v online formě.
Jak si aktuálně stojí videoreklama na Seznamu a jaké jsou její výhody oproti jiným platformám? Proč a jak pomocí online videa budovat značku a jak s ním pracují inzerenti? Čerstvé informace přímo z první ruky od Petra Daneše (manažer videoreklamy).
Produktové inzeráty zaznamenaly za poslední 2 roky několik vylepšení a jsou schopné přivádět výrazně více zákazníků než v minulosti. Společně s Barborou Váňovou (programmatic specialista) se podíváme na to, jak můžete drobnou úpravou XML feedu či struktury získat z kampaní ještě více.
Jiří Studený (konzultant výkonnostní reklamy) přinese tipy na optimalizaci kampaní. Přečetli jste si, že není potřeba používat všechny shody klíčových slov a řídíte se tím? Pokud ano, ukážeme vám, že se použitím všech shod může zvýšit počet konverzí o desítky %, a přitom PNO může dokonce klesnout.
Loňská konference Sklik.cz Forum 2020
O plánovaných změnách na poli prohlížečů a práci s cookies jste určitě zaslechli. O tom, co to reálně znamená pro specialisty nastavující kampaně ve Skliku a RTB a jak už dnes mohou zvyšovat zásah v anonymním prostoru, už více v rozhovoru s Janem Brendlem (manažer Seznam Partner).
Jak jsme dříve cílili inzerci do obsahové sítě pouze pomocí klíčových slov. Lucie Košanová (specialista Sklik senior) vysvětlí, že i dnes si zaslouží vaši pozornost, proč je využívat a jak s nimi pracovat.
Ve Skliku najdete mezi zájmy o koupi hned několik kategorií podnikání, díky kterým můžete cílit na B2B. To není jediná možnost, kterou pro vás máme. Představíme specifika B2B segmentu a vhodná cílení ve Skliku s přesahem do RTB, které klientovu strategii skvěle doplní. Eva Horáková (konzultant Sklik) a Miloš Uldrich (konzultant RTB senior).
Nebyla by to konference o Skliku, abychom nezmínili novinky, na které se můžete v blízké době těšit spolu s Davidem Velechovským (manažer Sklik – konzultace).