Článek
Cestovní kancelář vyplácí celou částku za zrušený zájezd do 14 dnů od jejich stornování. CK Neckermann začala rušit prodané zájezdy 26. září. Do této chvíle svým klientům vyplatila přes 5 milionů korun, což rozhodně není konečné číslo. Celkovou sumu ale kancelář neuvedla.
Neckermann nové zájezdy neprodává, dovolené mají klienti zakoupené ale až do první poloviny příštího roku. Jedná se jak o pobyty v exotických destinacích, tak lyžařské zájezdy. Společnost ke každému klientovi přistupuje individuálně – pokud nemůže garantovat bezproblémový průběh dovolené – hlavně z hlediska hoteliérů – zájezd zruší a klientovi vyplatí náhradu v plné výši.
Po krachu britské matky Thomas Cook totiž v některých hotelech vypukla panika a hoteliéři odmítli cestující CK Neckermann ubytovat, případně po nich chtěli složení finanční jistiny. Největší problémy byly na Maltě, kde musel zasahovat i konzulát, náročné vyjednávání bylo také s hoteliéry ve Španělsku, Turecku nebo v Řecku.
Česká pobočka zkrachovalé nejstarší cestovní kanceláře na světě zároveň stále pokračuje v intenzivních jednáních o budoucnosti firmy, což je podle mluvčího CK Neckermann Jana Šrámka dobrá zpráva. Ve hře tak stále zůstávají všechny varianty řešení – kromě likvidace i prodej firmy nebo založení nové cestovní kanceláře z české pobočky CK Neckermann. Jedná se s německou částí CK Neckermann i potenciálními investory.