Článek
Když nemáte dobrý obsah, tak image nebo hezký obal to nezachrání. „Když marketingem něco nahrazujete, tak je to ve stylu tonoucí se stébla chytá,“ říká v novém díle pořadu Kam to bude? Libuše Šmuclerová.
Generální ředitelka největšího tuzemského vydavatelství Czech News Center, pod které spadá nejčtenější deník Blesk nebo deník E15 a časopis Reflex, vzpomíná i na dobu, kdy měla po odchodu z Novy mediální „karanténu“. Tehdy rozjížděla s bývalým mužem kliniky estetické medicíny.
„Když začínáte, tak jsou principy ve všech odvětvích stejné. Ale pak před vámi stojí doktor s tím, že ‚já potřebuju na operaci tolik sání, takový skalpel, takové značky, tolik nástrojů’. A já neuměla nebo neumím říct, kolik skalpelů a jaký z těch skalpelů je nejlepší,“ vysvětluje jedna z nejvlivnějších žen Česka, proč nemá ráda „manažery obecné“ a naopak si zakládá na tom, že je „od fochu“.
„V médiích mě neopijete rohlíkem,“ tvrdí.
Jak se média proměňují? Dají se dnes ještě vyrábět celebrity jako v počátcích Novy, u kterých stála? Je těžké pro mocnou manažerku přiznat, že něčemu nerozumí? Podívejte se v novém díle pořadu Kam to bude? nahoře ve videu.
Premiéru pořadu Kam to bude? sledujte každý druhý čtvrtek od 20:30 na celoplošné Televizi Seznam.
Jak naladit Televizi Seznam u vás doma? Praktický návod ZDE.