Článek
Česká pošta má začít poslouchat své zákazníky a nabízet jim takové služby, které pro ně budou atraktivní. To je vize Romana Knapa, nového generálního ředitele České pošty.
Konkrétně se to má týkat například zasílání zboží z internetových obchodů.
„Fenomén e-shopů je takový, že jak lidé nakupují víc a víc, tak oni jsou ti, kteří si pak určí, kdo jim balík doručí,“ říká nový ředitel s tím, že je to velký trend a pošta se zde bude snažit ukrojit větší podíl na trhu.
Zaútočit může například nižšími cenami za přepravu zboží, jak ale nový šéf pošty Roman Knap upozornil, služby, do kterých se podnik pustí, musí být výdělečné.
Při představení dostal Roman Knap od ministra vnitra v demisi Lubomíra Metnara úkol zefektivnění pošty.
„Optimalizace nákladů ve vedení je potřebným krokem, stejně tak jako vylepšení podmínek zaměstnanců a zkvalitnění služeb občanů,“ řekl Lubomír Metnar.
Samotní pošťáci se ale cítí být přetížení a podhodnocení. A nový šéf pošty slibuje změnu. „K navýšení musí dojít. Nejen k němu, ale k celkovému zlepšení pracovních podmínek,“ řekl Roman Knap pro Seznam.
Roman Knap působil poslední čtyři roky ve společnosti SAP ČR, na začátku letošního roku byl i ředitelem slovenské pobočky. Dříve pracoval ve společnostech Oracle a KPMG Consulting.