Článek
„Spor o značku Česká Miss se táhne od doby, kdy jsme do ní vstoupili, tedy od doby, kdy minoritním vlastníkem byla Marcela Krplová. My jsme byli osloveni majoritním vlastníkem v okamžiku, kdy se paní Krplová dostala do problémů s evropskými dotacemi, kvůli nimž je nyní u soudu. Tato skutečnost soutěži uškodila už před dvěma lety. Paní Krplová následně sáhla po nekalých praktikách a snažila se značku Česká Miss vyvést z mateřské firmy do firmy svého bratra. Na pozadí nyní probíhají právní procesy, díky nimž se snažíme dostat značku zpět. To soutěž poznamenalo,” přiznala Eva Čerešňáková.
Do soutěže vstoupila se svým partnerem Martinem Ditmarem i proto, aby v České Miss udělala reorganizaci spočívající ve větším zacílení na mladší diváky, kteří jsou aktivní především v online prostředí.
„Z jednoho závěrečného večera děláme celoroční projekt víc zaměřený na sociální sítě a charitu. A tím, že miss dostává zabrat, jelikož se mění od základů, tak to veřejnost vnímá negativně. Změny jsou ale nevyhnutelné,” dodala Čerešňáková.
V rozhovoru s moderátorem Jakubem Štěpánem pak dodala, že v miss leží plán, jenž by měl soutěž vrátit do černých čísel již za tři roky. „V tuto chvíli jsme nastavili strategii tak, aby soutěž Česká Miss byla během tří let v plusových číslech,” objasnila šéfka České Miss, již v Seznamu doprovázela Česká Miss Earth Iva Uchytilová, která na stejnojmenné světové soutěži skončila mezi osmi nejlepšími.