Článek
Jakubova firma za loňský rok utržila 14 milionů korun, nezastaví se především před Vánoci a Valentýnem, kdy denně odešle i 150 objednávek. Jelikož se jedná o rodinnou firmu, v nejvytíženějším období pomáhají všichni.
Za 10 let fungování firmy se řada věcí na designu trenek změnila. Zatímco dříve muži vyhledávali spíše pohodlí v podobě širokých nohavic, dnes chtějí nohavice naopak co nejvíc úzké a některé potisky a barvy se vůbec neosvědčily. Zákazníci například téměř nekupují spodní prádlo v oranžové barvě, naopak nejraději mají to s potiskem pand.
Společnost El.Ka začala také jako první prodávat sety trenek pro celou rodinu. Prodejním místem jsou v dnešní době i sociální sítě, a to především Instagram, řada influencerů propaguje různé výrobky výměnou za zboží nebo i finanční odměnu.
Jakubova firma tuto možnost prodeje využívala hned od začátku, dnes ale od této formy propagace spíš ustupuje, a když s nějakým influencerem spolupracuje, velmi dobře si vybírá s kým. Instagram je totiž podle Jakuba, který založil i marketingovou společnost Beneficio Media, reklamou influencerů přesycen.