Článek
Facebook a Instagram umožní kontrolovat čas strávený na stránkách. Firmy tak chtějí podpořit odpovědné používání mobilních zařízení a aplikací. Nový ovládací panel uživatelům zobrazí průměrný čas strávený v aplikaci na určitém zařízení. Bude také možné zobrazit celkový čas v rámci dne a nastavit si časový limit a upozornění na jeho překročení.
Pojízdné bary označované jako pivní kola nově nesmí do Letenských sadů. Z iniciativy Prahy 7 se v parku objevilo značení, které omezuje šířku povolených kol na 1,2 metru, což pivní kola nesplňují. Vozítka, určená zejména pro turisty, údajně obtěžují návštěvníky parku. Pivní kolo pojme obvykle 12 až 16 lidí, bývá vybaveno stereo systémem pro pouštění hudby a efektovými světly pro noční jízdu.
Po rakouské dálnici A1 se ode dneška může jezdit rychleji. Až 140 kilometrů v hodině. Zvýšení rychlosti na trase mezi Vídní a Salzburgem je prozatím pokus. Podobný projekt už v Rakousku jednou ztroskotal, tehdejší testy ukázaly, že přibylo škodlivin, hluku a zvýšilo se i riziko dopravních nehod. Na evropských dálnicích se smí 140 kilometrů za hodinu jezdit jen v nemnoha zemích, například v Polsku nebo Bulharsku.
Japonec Daisuke Nagasawa cestuje se svými dvěma kočkami. Navštívil s nimi už 47 japonských prefektur a množství známých památek. Nagasawa začal se svými dvěma mazlíčky cestovat už před sedmi lety, nyní jsou kočky díky množství snímků z cest celebritami. Potřeba cestovat se svými mazlíčky při tom vznikla docela náhodou. Jedna z koček, která byla původně toulavou, byla totiž v době nepřítomnosti svého pána vždy naštvaná.
Muž v kostýmu šneka ztrapnil maďarské dráhy. Běžel závod s vlakem a vyhrál. Tím dal najevo pomalost maďarských státních drah na této trati. Ta je totiž v natolik katastrofálním technickém stavu, že soupravy na některých místech nejedou rychlostí ani 20 kilometrů za hodinu. Oprava na trase Mátészalka–Debrecín se stále odkládá a nedaří se zde dodržovat jízdní řád.