Článek
Středa 22. září je první den, kdy Česká televize musí snížit úvazek svým nejpopulárnějším tvářím. Žádný AZ Kvíz, ani Sama doma – musí nás zabavit politici a jejich předvolební spoty. Jsou letos kvalitnější než někdy předtím? Dočkali se dalších legendárních písní o SPD? Čím vyplnil svůj zákonem daný čas Petr Cibulka?
„Zneužívání dětí, zneužívání zvířat a zneužívání veřejných peněz – volební kampaň v akci,“ komentuje letošní volební klipy Jindřich Šídlo.
Toho letos nejvíc zaujal klip strany Nevolte Urza.cz. „Možná to Urzu potěší, graficky jejich klip vypadá jako litvínovský hokejový tým.“ Podobně klip Zelených připomněl dvojici komentátorů některé známé značky.
Konstantin Sulimenko jako nejlepší vybírá klip monarchistů. „Ten pán stojí před Pražským hradem, říká nám, že bychom měli mít krále, a na sobě má kravatu s kravičkami,“ glosuje klip Koruny České.
Anketa
Jaký klip zaujal nejvíc vás? A souhlasíte s Jindřichem Šídlem, že by se pásmo předvolebních spotů mělo v budoucnu z České televize úplně vyhodit?
Další díly Šťastného pondělí můžete zhlédnout zde.