Článek
V novém čísle březen/duben nebudou chybět nahá těla krásných dívek, návrat k tradici ohlásil syn zakladatele Playboye a kreativní ředitel Cooper Hefner.
„Budu první, kdo přizná, že způsob, kterým časopis líčil nahotu, byl zastaralý, ale odstranění nahoty úplně byla chyba. Nahota nikdy nebyla problém, protože nahota není problém. Dnes si bereme svou identitu zpět a vracíme se k tomu, kdo jsme.”
— Cooper Hefner (@cooperhefner) February 13, 2017
Magazín také do nového čísla vrátil některé rubriky a jiné - ty pouze pro muže, zrušil. Mimo jiné chce totiž bojovat za rovnocennost žen a menšin.
V minulém roce se Playboy rozhodl neukazovat nahá těla. Argumentem bylo, že nahota není důležitá a čtenáři magazín kupují kvůli textům. Po roce ale jedné z nejznámějších značek klesl prodej o 700 tisíc výtisků, oproti roku 1970 je to pokles dokonce o 5,6 milionu kusů.
Značka Playboy nicméně vydělává nemalé peníze díky prodeji hygienických potřeb, šperků a nápojů se známou hlavičkou králíka s motýlkem.
Jestli vás zajímá, jak bude nové číslo s povolenou nahotou vypadat, pusťte si video nad článkem.