Článek
Prokrastinace je odvěký nepřítel minimálně části studentů a se současným učením z domova se tento zlozvyk začíná prohlubovat. Častou praktikou studujících, aby se donutili vůbec zasednout za pracovní stůl, jsou odměny za splněné zadání. Léty prověřený způsob, který znají asi všichni absolventi středních i vysokých škol, využil marketingový tým jednoho amerického fastfoodového řetězce.
Burger King rozjel kampaň Stay home of the Whopper, která reaguje na nenadálou koronavirou krizi. V rámci kampaně firma například daruje jídlo americkým zdravotním sestrám.
Jídlo za příklad
Nyní Burger King rozšířil pozornost i na americké studenty. Na svém twitterovém účtu zadává úlohy z různých oborů, jako je matematika, chemie, biologie nebo fyzika. Toto pondělí vykopl prvním příkladem z matematiky. Za správný výsledek zadaný do aplikace dostane řešitel poukaz na ikonický produkt Burger Kingu – Whopper.
Tak úplně zadarmo to ovšem není, jídlo zájemce dostane pouze k další objednávce. Navíc se Burger King dostane blíže ke svým zákazníkům prostřednictvím nově nainstalované aplikace, kam se musí zadávat vyřešený příklad. Fastfoodový řetězec takto reaguje na snížený zájem o své služby ze strany studentů, kteří zůstali zavření doma.
Když je šéf inženýr
Burger King plánuje akci do 20. května nebo do doby, než rozdá 150 tisíc kuponů. Netradiční akce je dílem týmu vedeného Fernandem Machadem, který vyměnil problematiku termodynamiky za psychologii davu – je totiž vystudovaný inženýr v oboru strojírenství.
Mimochodem řetězec také zaznamenal jednu porážku: ve Velké Británii mu bylo zakázáno inzerovat jeho burger Rebel Whopper jako vegetariánský či veganský. „Od počátku jsme proklamovali, že Rebel Whopper je cílen na skupinu flexitariánů,“ brání se řetězec v prohlášení. Za sporem stála nálepka „100% Whopper, no beef“, která dle komise může naznačovat vegetariánský produkt.