Článek
Brexit zničil Velké Británii světové jméno, myslí si to alespoň Martin Sorrell, šéf WPP, největšího reklamního konglomerátu na světě. Podle Sorrella to byl především xenofobní tón kampaně pro brexit z roku 2016, který britskému jménu ublížil. Policie tehdy například objevila spojitost mezi nárůstem počtu zločinů z nenávisti a blížícím se referendem. Podle posledních statistik se také zvýšil počet občanů EU, kteří z Velké Británie odešli.
Sorrell označil prosincovou návštěvu britské premiérky Theresy Mayové v Bruselu za první nezbytný krok ke zlepšení práv občanů Evropské unie. Podle něj má před sebou Velká Británie ale ještě dlouhou cestu, aby vyřešila i nejistoty ohledně zahraničního obchodu, které trápí britské firmy. Sorrell uvedl, že jeho firma zaměstnává necelých sedmnáct tisíc pracovníků z celé Evropské unie, je proto v jeho zájmu lpět na dobrých podmínkách pro občany EU.