Článek
V Mladé Boleslavi se reportér Seznam Zpráv projel autem, které je takto vybavené.
„Pojedeme na dálnici a vyzkoušíme funkcionalitu předního radaru, to znamená funkce line assistu. Vozidlo v rychlostech od 50 km/h výš bude udržováno mezi jízdními pruhy. Není to autonomní forma řízení, je to asistenční prvek, který má zabránit nepříjemným situacím v případě mikrospánku," popisuje Petr Kristl ze Škoda Auto, jak funguje asistent jízdních pruhů.

Pokud není vedlejší auto vidět v zrcátku, rozsvítí se kontrolka na zrcátku.
Dalším asistenčním prvkem, který zvyšuje bezpečnost řízení, je technologie hlídání mrtvého úhlu.
„Teď si zkoušíme mrtvý úhel a symbol se rozsvítil, nerozblikal, čímž mě upozorňuje, že se zezadu blíží vozidlo. Já provedu blinkrem manévr a symbol se právě rozblikal a to blikání mě upozorňuje, že v tom prostoru, který nemám pokryt zrcátkem, se nachází objekt, jenž by mohl být objektem srážky," říká Kristl.